Menu

понедельник, 8 июня 2015 г.

Вдохновульчики від alenyosha

Всім привіт!

Сьогодні, з вами Альона (alenyosha) і я хочу продовжити нашу рубрику "Вдохновульчики". І сьогодні я хочу показати сторінку про малечу.
Останнім часом я дуже часто використовую чіпборд у своїх роботах, це той матеріал, який в залежності від того, що ви з ним будите робити буде виглядати кожен раз по іншому, це надає великого простору для творчості.
Також різні завитки або віночки настільки універсальні, що можуть бути використані практично у кожній сторінці.
Тож перейдемо до перегляду:
В цей раз я використала чіпборд зайку, який я вкрила ембосингом. Та текстовий штамп "Sweet baby".

Тут добре видно віночок, який я також вкрила ембосингом. Та ключик з набору.
Сподіваюсь мій витвір, надихне вас на створення свого. Дякую за перегляд!

Комментариев нет:

Отправить комментарий