Menu

среда, 7 марта 2018 г.

Майстер-клас від Курбацької Тетяни "Листівка-тунель"

Всім привіт!!!
Сьогодні у мене незвичайна листівка, яку можна створити з використанням штампів від скрап-студії "З любов'ю".
Це листівка-тунель про веселих слоників, які гуляють у казковому саду серед барвистих квітів.



Почала я з відштамповок, які розфарбувала за допомогою акрилових фарб. 


Далі я підготувала основу для листівки, для цього потрібен круговий різак, або ножі кола, або ж плоттер, як у моєму випадку. Я підготувала 6 аркушів розміром 15х15 см, 3 з яких з вирізаними колами по центру, кола різного діаметру, кожне на 6 мм менше попереднього.


2 аркуші потрібні для боковинок, їх бігуємо через пів-дюйма та згинаємо у вигляді гармошки.

Склеюємо ті «хвильки» нашої гармошки, які відмічені на фото. Наносимо клей по всій довжині.

Боковинки приклеюємо до задньої панельки листівки.


Приступаємо до декору інших 3 панельок. Аркуш, який на листівці буде першим, я виділила крафтовою підложкою, таку ж підложку я приклею і до задньої панельки, щоб листівка добре стояла.

Будуємо композицію так, щоб при накладанні панельок одну на одну, все виглядало гармонійно.

Коли ми визначилися з композицією, можна збирати нашу листівку. Починати склеювати треба з самої дальньої панельки.


Ділюсь з вами файликом для Silhouette Studio, який я створила для цієї листівки.

Використала такі штампи:


          А також ще два набори штампів з нового релізу, які вже зовсім скоро з'являться на сайті.


Всіх обіймаю!!! До зустрічі!!!

2 комментария:

  1. Такая солнечная открытка получилась! Люблю тунели) А слоники, все-таки, милахи)

    ОтветитьУдалить