Menu

понедельник, 5 марта 2018 г.

Завдання №56. Hello, spring!!!!

  Привіт, друзі))) 
Весна вже прийшла і ми неможемо оминути її у своїх завданнях. 
Отож, у цього разу ми пропонуємо вам палітру , ніжну і водночас соковиту. Додаткові кольори БІЛИЙ і ЧОРНИЙ.
   /Привет!  Весна наступила и мы не можем обойти ее в наших заданиях. В етот раз мы предлагаем вам палитру нежную и одновременно сочную. Дополнительные цвета ЧОРНЫЙ и БЕЛЫЙ.

Завдання триває до 31 березня 2018р.
 
ПД

Зовут меня Татьяна Тарасюк, хочу сказать огромное спасибо девочкам за приглашение, мне очень приятно по творить в Вашем блоге!!! 
Для сегодняшнего задания у меня сложились три коробочки для конфеток "Мерси", в преддверии праздника 8 марта, нужно быть в полном вооружении, в смысли презентов ))). Сделала я коробочки из дизайнерского картона, обклеила скрап бумагой и украсила их цветами, кружевом, чипбордом, вырубкой, вырезанными элементами, стеклянными камушками, пайетками, микробисером. Размер этих малышек 8.5 см * 10 см.
Давайте смотреть что же у меня получилось.

ДК

Евгения Чалык

Всем привет! И с весной Вас! Пусть календарной, пусть еще холодной, но уже весной!

Сегодняшнее наше задание - палитра, очень легкое по своей сути. Но для меня оно оказалось не таким... А именно из-за цветового круга. Уж слишком непривычные для меня оттенки. Тем не менее, есть задание - надо! Еще один выход из зоны комфорта! 

В своей работе использовала уже любимые листик, и фоновый чипборд, а также надпись with love.








У меня случилась открыточка с моей любимой акварелью! Задание по палитре - самое то!
И шикарный штампик, выполненный в технике горячего эмбоссинга, послужил центральным элементом))









Всё-таки дождались весны?! Хотя бы на календаре) Хочется красок и яркости, чтобы всё вокруг зацвело и запело. По нашей палитре у меня сложились теги. В этот раз в ход пошли и акварельные краски, и чипборд-рамочка и цветочек, и штампы набор с цветами и розами. Ой, чуть не забыла про фоновые штампы! Давайте ударим яркостью по пока еще серым будням :)

  

Курбацька Тетяна

Як вам така яскрава весняна листівка? Хоча за вікном і сніжить, але на моїй листівці квіти та метелики створюють теплий весняний настрій. 
Використала чіпборд-напис, штамп метелик, та два набори квіткових штампів.


 



Екатерина Тимощук


Весна пришла. Мы так ее ждали.
Хотя пока и календарная.
Ну что же к самому весеннему
празднику по нашей палитре
я решила сделать открытку.
Цветы, листочки, бабочки как же
я уже жду всего этого.
Ну а мне понадобились следующие
материалы: штамп бабочка, надпись из чипборда, штамп крылья бабочки, и ещё штамп листики из новинок.





oli4ka
У мене  склалась міксмедійна листівка з використанням трафарету, штампів з набору і фонового чіпборду.






Всем привет. Кто хочет весну?! А?! Ну признайтесь?!
Вот и я хочу))) по этому ловите открыточку весеннюю и яркую)))
Для её изготовления я использовала фоновый чип, чип цветочек и надпись, и штампов цветочек и штампик листочек))))




Вдохновляйтесь вместе с нами))))





***********
З нетерпінням чекатимемо на ваші прекрасні роботи. Серед всіх учасників буде розіграно приз від скрап-студії "З Любов`ю" та обрано ТОП і ЗД. Наголошуємо на те, що приймаються лише ті роботи, які задовольняють правила блогу!!!/  С нетерпением будем ждать ваши прерасные работы. Среди всех учасников будет розигран приз от скрап-студии "С любовью" и избран ТОП и ПД. Подчеркиваем, что принимаются только те работы, которые удовлетворяют праывила блога!!!

Правила

  1. До участі в завданні приймаються нові роботи (виготовлені не раніше дати опублікування посту із завданням).
  2. Ваша робота може приймати участь і в інших завданнях. Але не більше трьох і не схожих тематично(наприклад завдання з основним елементом -якщо вимагається в роботі основний елемент то він повинен бути один, а не кілька різних під різні завдання), також не може ваша листівка приймати у двох завданнях по скетчах чи палітрах).
  3. В поточному завданні можуть приймати участь не більше 3 ваших робіт, - це для того, щоб зрівняти шанси з тими, хто виготовив лише одну роботу.
  4. Опублікуйте пост з вашою роботою на вашому блозі чи ЖЖ з посиланням (та баннером якщо він є в пості) на наш блог/завдання, додайте ваше посилання на пост в inlinkz і чекайте на оголошення результатів (Увага! посилання залишайте на конкретний пост а не на весь блог загалом )
  5. Наша команда дизайнерів обере 3 чи 5 кращих робіт. Рендомом обереться переможець завдання з числа усіх учасників (не для всіх завдань - в де-котрих переможці ТОПу стають запрошеними дизайнерами наступного завдання)
  6. Приз доставляється за наш рахунок лише по території України.  Просимо учасників звернути на це увагу.
  7. Як додати свою роботу в Mister Linky's Magical Widgets:
у полі Your name вкажіть свій нік ЛАТИНИЦЕЮ
у полі Your URL вкажіть посилання на ПОСТ з роботою і натисніть Enter 
Готово!)))

Лінки відкриті до 31березня 2018р, до 11.00

4 комментария:

  1. Женя, ну ты шикарно вышла из зоны комфорта!!! Очень нежная работа! И 100% попадание в палитру! Восхищаюсь!

    ОтветитьУдалить
  2. Привіт, дівчатка!
    Я готую огляди завдань і маю прохання вказувати в тексті чи на банері дату закінчення завдання.
    Дякую!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Привіт!
      Дякуємо за зауваження, зараз додамо.

      Удалить