Menu

понедельник, 12 февраля 2018 г.

Маскування. МК від Дар'ї Довгань

Доброго дня дорогі наші!
Сьогодні з вами Дар'я Довгань і я прийшла до вас розказати (і показати) про одну з технік штампінгу - маскування.
Я люблю універсальні штампи, щоб їх можна було використати будь-де і будь коли.
Саме для цієї особливостиі я і використрвую техніку маскування))))

Так, давайте по порядку.
Для роботи нам потрібно:
- кардсток білий та кольоровий
- малярний скотч (можна замінити паперовим скотчем)
- чорнило для штампінгу
-штампи
- акриловий блок
-акварельні оліввці (акварель, маркери)


Подивіться на ці чудові штампики з нового релізу - посто мімішність))) ммм...


Мені хотілося зобразити слоників не один на одном а поруч)))
Тому я спочатку заклеюю верхню частину штампу і штампую


Так робимо і з верхнім слоником)))


Додаємо напис


Всі лінії які нам необхідні ми домальовуємо або лайнером або чорною гелевою ручкою.
Далі я розфарбовую акварельними олівцями


Додаємо трохи води ... і вуаля )))
Пара слоників готові))))


Додаємо панельку з кольорового кардстоку і прикрипляємо до основи листівки))))

Я трохи вирішила розбавити фон додавши бризг фарбою))


І трішки детальок




Для своєї листівочки я використала два набори штампів з нового релізу

Дякую що були з нами.
Натхнення вам.
З вами була Дар'я Довгань.
Цьомки)))

1 комментарий: