Menu

пятница, 29 сентября 2017 г.

Натхнення від Дар'і Довгань

Привіт усім читачам та гостям нашого блогу!!!

Сьогодні з Вами я, Даша, і я Вам хочу показати листівочку, яку я приготувала своїй подрузі.

За що люблю чіпборд від Скрап-студії "З любов'ю" ну перш за все за якість, а ще за наявність негативу, який не лише захищає чіпборд при транспортуванні, а ще його можна використати  у якості декору. 


Його я якраз і вирішила зробити головним елементом своєї листівочки)))
і ось в мене вийшов ось такий сяючий метелик, що залетів подивитися на дуже гарні квіточки-штампи з нового релізу))) 


Для підложки використала два листи з набору "Анна-Марія" та крафт.


А в якості привітального напису використала один із моїх улюблених штампів 



Як і всі наші дизайнери я просто у захваті від новиночок))) тому для акцентів я використала відштамповку квітів на кальці. 




Використані матеріали
             

Не сумуйте, ми скоро повернемося)))
Натхнення  Вам  та миру!!!
Ваша Даша)))

2 комментария: