Menu

пятница, 5 февраля 2016 г.

Натхнення від Олени Сало

Привіт всім! З вами Олена Сало.
Сьогодні я б хотіла познайомити вас з наборами штампів, які з'явилися зовсім недавно в нашому магазині. Це три набори капкейків:
        
Мені дуже подобаються штампи для розмальовування, тому повз ці набори я не могла спокійно пройти і придбала всі три)

Сьогодні я покажу вам дві листівки, які я з ними зробила і обидві - на день народження.
А ось і перша:


На зеленому капкейку кружечки я домалювала сама чорним лайнером та білою гелевою ручкою, так само, як і білі фігурки на крему.


Всі вишеньки покриті glossy accent, так само як і листочки на них, які я також намалювала і вирізала сама.


Тут також я богато чого домалювала білою гелевою ручкою. Штамп-напис трохи заштрихувала. Прапорці також малювала сама.


Обидві листівки я розмальовувала маркерами Twin від First Edition. За якістю вони дещо поступаються маркерам Copic, але якщо трошки попрактикуватися, можна отримати гарний результат, а ще й ціна на них дуже приваблива.

Сподіваюся, вам сподобались ці набори так само, як і мені. 
До зустрічі!

3 комментария:

  1. Какие они стильные и крутые! А кексики прямо простятся в рот)

    ОтветитьУдалить