Menu

пятница, 8 мая 2015 г.

Натхнення від ДК. Олена Сало.

Привіт, дорогі наші, Доброго вам дня!
Сьогодні ми до вас завітали із старою новою рубрикою "Вдохновульчики. Натхнення від ДК".

Сьогодні з вами Олена Сало
Я б хотіла поділитися з вами роботою, на яку мене надихнули прекрасні чіпбордові новинки. В цій листівці я використала об'ємний чіпборд:


Якщо чесно, то мені рідко подобається чіпборд на листівках в його первозданному вигляді, а можливо я просто не вмію його гарно компонувати), тому я стараюся завжди якось його розфарбувати. Так вийшло і в цій роботі. Спочатку я виштампувала напис, а потім затонувала верхню частринку чіпборду коричневим чорнилом. Детальки склеїла рідким клеєм і тримається він доволі міцно.

Також прикрасила роботу квітами та стрічками.
Обов'язково спробуйте новий 3D чіпборд, він дуже гарний, жіночний та тендітний, чудово прикрашає листівку!

Комментариев нет:

Отправить комментарий