Menu

пятница, 11 октября 2013 г.

Випадковий переможець "В Ліфті з сусідом"

Привіт, дорогі учасники, хто катається з нами ліфтом.
Термін розіграшу підійшов - -випадкового переможця обрали з тих, хто до сьогодні опублікував роботи. Лінки ми не закриваємо і на новий поверх не їдемо - почекаємо, щоб більшість завершила свої ліфтинги.
Якщо ВСІ учасники виконають завдання протягом наступного тижня - тоді серед решти я розіграю ще один подарунок;)
Коротенько поділюсь враженнями: на мою думку, експеримент з першою роботю вдався, було цікаво спостерігати за роботами, тим як перевтілились палітри, теми, ідеї.... а в кого навіть і скрап-об'єкти! Тому, продовжувати однозначно будемо, але дочекаємося більшості робіт 3-го поверху;)
А переможцем стала:
12. Sipravsjka Nadija  

Вітаємо;) І чекаємо адреси для відправки подарунку!

5 комментариев:

  1. Ви вчора писали, що розіграш післязавтра, тобто завтра!!!! Чому ж розіграли сьогодні?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дорога моя, щойно продивилась - справді, я допустила помилку написавши, що розіграш буде ПІСЛЯ завтра. Насправді я так і планувала його як писала в публікації - на 11 число((

      Удалить
    2. Якщо ВСІ учасники виконають завдання протягом наступного тижня - тоді серед решти я розіграю ще один подарунок;)

      Удалить
  2. Вот е-мое:) Не успела выложить:))))) Поздравляю победителя:)))

    ОтветитьУдалить