Menu

суббота, 14 января 2012 г.

Нова Дизай Команда. Результати набору.

Доброї ночі, дорогі наші!
Сьогодні ми до вас із оголошенням нової ДК!
Ох і озадачили ж ви нас - всі роботи просто мега суперові!!! І ми готові оголосити 8 нових Дизайнерів.
  1. Velana
  2. Scrapmeri
  3. Solomiya
  4. Canadiya
  5. Marusia
  6. Ekaterina-ko
  7. Нюта   
  8. Hazy Dream
ДК приступить до роботи в лютому, але дати точно не називаю, оскільки посилки з матеріалами мають встигнути прийти=)

Дівчатка, напишіть мені на пошту ваші домашні поштові адреси та надішліть фото, а я вас додам в блог ДК, щоб ви детальніше там ознайомились із нашими планами. Також зареєструйтесь в магазині, щоб ми могли присвоїти вам знижки на період роботи в ДК.


Вітаємо нову команду! Успіхів вам, натхнення і багато любові!

16 комментариев:

  1. Поздравляю всех девочек вошедших в новую ДК.

    ОтветитьУдалить
  2. Ух-ти! Гарна ДК! Вітаю усіх дівчаток!

    ОтветитьУдалить
  3. Вітаю всіх! Особливо рада за Надю!!!

    ОтветитьУдалить
  4. Вітаю всіх дівчаток =)) ДК чудова =)

    ОтветитьУдалить
  5. Ого, вітаю нову ДК. Дякую приємно дуже))) Я пасивна зараз в блозі, тому відвчі приємно))))

    ОтветитьУдалить
  6. Вітаю усіх дівчаток! Так приємно опинитись в такій чудовій команді!

    ОтветитьУдалить
  7. Найперше дякую Маряні за те, що обрала мене! Мені надзвичайно приємно!!! ДЯКУЮ!
    Анютка, і тобі дякую!
    Вітаю всіх дівчат, тішуся за Оксану і Соломію!
    Буду рада новим знайомствам із новою ДК! Ура!

    ОтветитьУдалить
  8. Круто! Цілих 7 дизайнерів! Жаль, що я так і не встигла себе спробувати( в період свят було важкувато знайти час для створення мега супер листівки... Але принаймні я дуже рада за тих дівчат, блоги яких я читаю))) Вони того на всі 100% заслуговують!)

    ОтветитьУдалить
  9. Дівчатка насамперед вітаю Вас,ви молодчинки!!!!!!!!!!!Бажаю вам творчого натхнення і прекрасних робіт!!!!
    P.S.Дуже шкода,що цього разу мені не повезло,навіть трішки розстроїлась))))))))))))))але надіюсь колись і на моїй вулиці буде свято!))))))))

    ОтветитьУдалить
  10. Девочки, поздравляю всех, кого выбрали! Все работы чудесные и самобытные!

    ОтветитьУдалить
  11. Поздравляю девочек! Молодцы!

    ОтветитьУдалить
  12. Надю, і тебе вітаю)))))
    Іванка, не розстроюйся, буде свято і не одне))))!

    ОтветитьУдалить
  13. Іванк@ как я тебя понимаю....
    Поздравляю тем кому удача повернулась лицом :)

    ОтветитьУдалить
  14. Яка фантастична команда!!! Вітаю всіх-всіх дівчаток! З нетерпінням чекатиму лютого!
    п.с. а так як пишу 31.01. то чекати доведеться недовго)))))

    ОтветитьУдалить