Menu

суббота, 20 января 2018 г.

Натхнення з Курбацькою Тетяною

                                                                       Всім привіт!!!
          Сьогодні покажу вам частинку кропіткого процесу створення фотоальбому, а саме один з розворотів майбутнього яскравого альбому для хлопчика. 
          Хто підписаний на мій Інстаграм @tetiana_kurbatska той певно знає про нашестя динозаврів у мене в профілі)) ... та що я можу зробити, вже ж надто вони милі, яскраві та кумедні)
          При створенні цього розвороту я використала штампи від Скрап-студії: чорнильна пляма та мій улюблений фоновий штамп.
   



Люблю додавати карточки для відбитків ніжки та долоньки, мені здається, що дуже мило та зворушливо роздивлятися крихітні відбитки через роки, то така чудова згадка.



У створенні дитячих альбомів мені дуже допомагають чіпборди-надписи від Скрап-студії, асортимент широкий, є з чого обрати.


Конвертик для першого зрізаного локону.


Сподіваюсь, що вам сподобався цей яскравий розворот, якщо так, то заглядайте до мене в Інстаграм, щоб роздивитися інших динозавриків і не тільки їх).

Всіх обіймаю! До зустрічі!


Комментариев нет:

Отправить комментарий