Menu

среда, 22 ноября 2017 г.

Натхнення від Дар'ї Довгань

Привіт, дорогі наші!
Сьогодні з вами я, Дар'я Довгань, і в мене до вас одне маленьке питаннячко))) 

Як часто ви у своїх роботах використовуєте чіпборд? 

От наприклад я, ще рік назад не дуже йому приділяла уваги, але зараз вважаю чіпборд досить виграшною прикрасою для  роботи.
 Адже він може додати об'єму, елегантності та первого шарму.
А для прикладу покажу свою мінімалістичну листівочку. І знову ж таки з крафтом))))
Ну люблю я його дуже.


Для своєї роботи я обрала 2Д чіпборд.
Він дуже стильний


Напис роздрукувала на принтері


Придала трохи старовини за допомогою кракелюрного гелю.
До речі ним і склеїла слої чіпборду))


За допомогою такого чіпборду ваша робота завжди буде мати об'ємне сприйняття.


Дякую що завітали.
З вами була Дар'я Довгань

У своїй роботі використала чіпборд-рамку
Чипборд 106*128мм

Тепла та сонечка вам.
Всіх обіймаю)))

Комментариев нет:

Отправить комментарий