Menu

воскресенье, 31 августа 2014 г.

Знайомство з новою дизайн-командою

Привіт, ПЧілки!
З приходом літа у нас з'явились нові плани та ідеї - а разом із ними прийшли зміни в ДК. На сьогодні наша нова команда готова представитись і презентувати нові роботи))
Нижче ви зможете прочитати знайомство з moli (Оля), а завтра - вона покаже результати дуже цікавого експерименту, котрий підготували кожен з дизайнерів))
Привіт, мої хороші))))))) 
я неймовірно рада нашому знайомству…… 
... як же приємно робити маленькі приємності людям яких любиш))) листівочки і записнички, в які вкладаєш частинку душі і самі добрі думки – найкращі подарунки рідним...
... скрап - це повноцінна частина мого життя))))) а ще я обожнюю шити)))
... льон, крафт, гофрований картон, мереживо, washi tape, рафія, ґудзички та брадс – матеріали які я найчастіше використовую у своїх роботах:


обіймаю крепко-крепко)))) ваша Оля

4 комментария:

  1. Привіт MOLI! Дуже класні роботи і такі знайомі, адже нещодавно трохи погостювала у твоєму блогобудиночку! Ще сподобалися вишиті лисички:))))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. дякую))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      так приємно)))))))))))))

      Удалить
  2. Moliны работы я люблю, поздравляю с дизайнерством!!

    ОтветитьУдалить