Menu

понедельник, 4 ноября 2013 г.

В ліфті з сусідом - Поверх 4

Привіт, любі наші.
Ну як, ви готові до продовження?
Сподіваємось, що сіра і дощова погода приведе вас за робочий стіл у творчий процес і цього разу всі учасники проекту побачать ліфтинг своїх робіт.
 Правила залишаються такими ж як і були: Ліфтимо БУДЬ ЯКУ роботу з блогу учасника, наступного після себе у списку. Останній ліфтить першого.

На складання списку даємо 4 дні. Залишати лінки на готові роботи можна буде після завершення списку, тобто з 9.11.13
На роботи дається 2 тижні, після чого розіграємо подарунок серед тих, хто встиг вчасно викласти роботи.













17 комментариев:

  1. Клас, нарешті новий поверх))) Думаю, що на цей раз вже хтось мене зліфтить, а то тільки на першому поверсі ліфтили мою роботу)))

    ОтветитьУдалить
  2. Приєднуюсь. Жаль, не змогла виконати завдання з другого поверху. Тому одразу перескакую через сходинки))))

    ОтветитьУдалить
  3. А я еду-еду,а меня все тоже никто не лифтит(( эх
    ....

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. А как это никто не лифтит? Отказываются от участия????
      Не понимаю(((

      Удалить
    2. у меня тоже один раз такое было((

      Удалить
    3. Викуль, просто есть те, котрорые могут записаться в список, но не слифтить соседа(((эхх(((Жалько((( Но я и понятия не имею как такое дисциплинировать((

      Удалить
    4. Марьяш,да никак....ничего не поделать...Верить в лучшее!)

      Удалить
  4. ааааааааа, ну я впрямь без ума от счастья, какие соседи - шоб я так жила )))

    ОтветитьУдалить
  5. Лиса Симсон,наверное это я не выставила свою роботу!!!!Прости пожалуйста,я ее сделала,но по уважительной причине не успела показать!!!(((Прости.........

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. я не обижаюсь))) потом как выставишь даш мне ссылочку,ок?)))

      Удалить
  6. Я є! Четвертий поверх подолала з легкістю))) Дуже адихнулась листівочкою Олі.
    Третій поверх пропустила-прошу вибачення.Я просто не мала можливості...

    ОтветитьУдалить
  7. мені знову не пощастило з сусідами зверху (((

    ОтветитьУдалить
  8. Увы, не успела опубликовать свою работу в линке, но позвольте оставить здесь ссылку . Лифтила открытку Кати -MILITARIYA http://kent1966.blogspot.ru/2013/11/4.html

    ОтветитьУдалить
  9. Дівчата, щось і я заблукала ))) Ось мій ліфтінг листівочки від Natali: http://tubloko.blogspot.com/2013/11/4.html

    ОтветитьУдалить
  10. А я не успела. А так любила кататся по лифтам:))) Если кого -то не хотят лифтингить, может я вас??? А???

    ОтветитьУдалить