Menu

понедельник, 26 марта 2012 г.

МК листівки в стилі Cean&Simple

Усім привіт!
Вітаємо із початком тижня!
Сьогоднішня публікація - це фото МК, котрий для вас підготувала Solomiya:

Сьогодні покажу примітивний майстер клас листівки в стилі чисто і просто, я сподіваюсь мені це вдасться і вам сподобається:)
Давно "крутився"  в голові цей МК.

Отже нам потрібно:
1. заготовка листівки (14,5*14 см)
2. Скрап-папір №42, крафт-папір
3. шаблони фігурного листа та метелика
4. Штампи для скрапбукінгу Набір 40 і 54 набір, чорнило
5. ножниці, лінійка
6. декор (гудзики)
7. клеєві матеріали



1. Cпочатку зробимо фон листівки: зі скрап-паперу вирізємо фігурний лист по шаблону, шаблон додаю:



Далі цей фігурний лист наклеюємо за допомогою двостороннього скотчу на крафт-папір (розміри я зазделегідь підігнала під основу листівки)
Наш фон готовий:


 Оскільки з фоном для листівки я вже нічого небуду робити, то  можна приклеїти його до основи:



2. Приступаємо до декору, в моїй роботі центральним елементом буде метелик, але я хочу трішки його проштампувати, для цього я на крафт-папері за допомогою фонового штампу із шрифтом роблю такі відтиски, ніби колонками (як в журналі чи газеті)))


Я проштамповую так, щоб мій метелик помістився. Цей метелик в мене від звичайної пляшки Мартіні, це ярлик))) У одному із своїх МК я про нього розповідала.
Далі прикладаємо метелика, відмальовуємо олівцем і вирізаємо:


Наш метелик:


3. Тепер прикладаємо метелика до фону, я хочу, щоб він "летів" збоку:) І відразу прикрашаю гудзиками, оскільки це стиль чисто і просто, то більше декору я небуду використовувати:)



4. Далі напис листівки, я використовую штамп з цього набору, а саме слово "Радість":) Штампую на смужці паперу, купила в одному із магазинів:


Наша листівка готова:




Усім дякую за увагу. Надіюсь цей коротенький МК стане Вам в нагоді:)

11 комментариев:

  1. Особливе спасибі за ідеї з шаблонами:) Дуже просто і акуратно!!!

    ОтветитьУдалить
  2. Спасибо большое за МК. Очень кстати для меня.

    ОтветитьУдалить
  3. Дякую, дівчата! Мені дуже приємно, що Вам сподобалось)))

    ОтветитьУдалить
  4. Чудо,красота!Соля-ти молодчинка)))Дякую за МК)))

    ОтветитьУдалить
  5. суперово, дуже просто і, водночас, чарівно!

    ОтветитьУдалить
  6. дякую за МК" цікаво получилось!

    ОтветитьУдалить