Menu

среда, 25 мая 2011 г.

Гра конкурс Грушечка з Чайком=))

Переглядала я всякі МК і відео і натрапила на малесеньке відео МК ось тут.
І згадала що десь бачила в блогах гру, коли дівчатка обмінювались чаями.
І до того додалась ідея гри Цветочная Поляна в проекті Скрапбукінг по-Українськи
І от що я придумала:
УМОВИ УЧАСТІ ВИДІЛЕНІ ЖИРНИМ І КУРСИВОМ!!!

В коментарях підписуйтесь бажаючі прийняти участь. Я складаю список і ви відправляєте наступному учаснику після чебе пакетик чаю в обгорточці чи пакетику чи коробочці зробленій вами=)
Ось що в мене вийшло

Ви звичайно можете вкласти ще щось - цукерочок, малюночок з чайком чи кавою, відштамповку... будь що що вам до душі... Список складаємо до 10 червня, відправляємо до 17 червня.
В себе на блозі публікуєте пост із фото вашого пакунка для чаю і не забуваєте давати посилання на нас і фото яки ви бачите вище.=))) Оскільки до інлінкз чи Містера Лінкі я ще не доросла і не розібралась, а ідея з чаєм виникла вже і бігом то посилання на ваш пост залишайте в коментарях=))))
Ви можете виготовляти упоковочку зараз, а потім просто надіслати тому, хто після вас - таким чином більша кількість людей зможе дізнатись про конкурс і прийняти в ньому участь. Це як цукерка тільки попри неї ми будемо дарувати одна одній подаруночок=)
А гра-конкурс тому, що потім Серйожка вибере роботу, котра йому найбільш до душі(хоча може і рендом буде - ще не знаю=))) і Ми зробимо подаруночок переможниці або переможницям!
Списочок учасників(готуєте подарунок наступному-ій після себе):
  1. Grushe4ka
  2. bre
  3. adel-dream
  4. Mariana
  5. Inty
  6. маринка1988
  7. Fleur
  8. Рената
  9. tubloko
  10. Ludmila
  11. Jann'ьka
  12. Зірочка
  13. Віра
  14. Ганна Ганжа
  15. Sonchyk
  16. Marine
  17. Oli4ka
  18. tory
  19. Irish Cream
  20. Юлія
  21. Lagoon
  22. Ира
  23. Martuska
  24. Любця
  25. Zолушка
  26. Мама Катя
  27. abril
  28. Nataly

36 комментариев:

  1. Яка класна ідея! Я вже тут серед бажаючих )))

    ОтветитьУдалить
  2. Яка цікава гра! Із задоволенням прийму в ній участь.
    А обов'язково пакетний чай надсилати? Мені б хотілося пригостити своїм улюбленим ароматним чаєм :)

    ОтветитьУдалить
  3. А ти можеш насипати його в зіплок пакетик=) І буде тобі ароматичний пакетиковий=) Насправді це зовсім не має значення - аби чай був=)))

    ОтветитьУдалить
  4. і я хочу взяти участь в такій цікавій і смачній грі!

    ОтветитьУдалить
  5. Я теж прийму участь.
    Можна не обов"язково зіплок, в "чайній країні" можна придбати пакетики для насипної заварки.

    ОтветитьУдалить
  6. і я зголошуюся маринка 1988, а то щось мій інет загруз

    ОтветитьУдалить
  7. Мене теж візьмете в команду?

    ОтветитьУдалить
  8. Ну якже тут без мене? :) А інформацію розміщу завтра. У мене вночі і-нет глючить :)

    ОтветитьУдалить
  9. І я не відмовлюсь випити в вами чаю ))

    ОтветитьУдалить
  10. Інформацію вже розмістила.

    ОтветитьУдалить
  11. Y mene 4omys ne puwut ykrainskoy, tomy vuba4aysy :) Dyge ho4y vzyatu y4ast.

    ОтветитьУдалить
  12. Я також хочу прийняти участь - люблю чаювання!

    ОтветитьУдалить
  13. А я вже є))))))))))))) І хочу до вас!!!!

    ОтветитьУдалить
  14. И я с огромным удовольствием поиграю :)

    ОтветитьУдалить
  15. Люблю чайок:) - возьмите меня в игру, пожалуйста:)

    ОтветитьУдалить
  16. Я хочу! Возьмете? :) Я прям что-то вдохновилась так, что, пожалуй, сразу и пойду делать упаковочку :)

    ОтветитьУдалить
  17. О, супер ідейка! Я теж приймаю участь =)

    ОтветитьУдалить
  18. И я хочу с Вами поиграть))
    Вообще - люблю всякие игры-обмены))

    ОтветитьУдалить
  19. А де посилання на постики залишати?

    ОтветитьУдалить
  20. Залишу тут посилання на свій чайок:
    http://adel-dream.blogspot.com/2011/06/blog-post.html

    ОтветитьУдалить
  21. http://marine-narine.blogspot.com/2011/06/blog-post_16.html а вот моя ссылочка на чаёк))

    ОтветитьУдалить
  22. http://liubamade.blogspot.com/2011/06/blog-post_18.html - ось мій чайок, довго тримала, не хотіла щоб Zолушка бачила. Але надіюсь вона вже його отримала =)) Дякую за чудову гру! =)

    ОтветитьУдалить
  23. ой..и я хочу участвовать :)
    принимаете..?или уже поздно?))))

    ОтветитьУдалить
  24. Нажаль гра вже почалась і список вже закритий - ми вже повідправляли наші Чаї=) Але ігри ще будуть=))

    ОтветитьУдалить
  25. мій постик про чайок)
    http://hrustiashka.blogspot.com/2011/06/blog-post_25.html

    ОтветитьУдалить